Bevezetés
2007.07.01. 14:56
Üdvözlünk Simbelmyne Új Vidékein!
Szóval úgy döntöttetek, hogy elég erősek és merészek vagytok? Lényed és Te együtt vagytok? Szóval készek vagytok álmotokat hajszolva mindent kockára tenni?
Jó! Nagyon jó!
Mindenre lesz alkalmatok.........
Birodalmunk nemrégiben a Mágia kiszámíthatatlan fintorának hála hatalmas új vidékekkel gyarapodott! Nem véletlenül lett a neve egyelőre csak Vadvidék.
Mi más módon lehetne egy ilyen területet megismerni, mint felfedezőkkel?
Rajtatok a sor!
Ti lesztek azok a kiválasztott kalandorok, akik, ha méltók rá, elérhetik a célt, és hihetetlen jutalomban részesülhetnek!
Az új vidék felfedezését azért kapcsoljuk egy ilyen versennyel egybe, mert így biztosan, "több szem többet lát" elvén mi is több információhoz jutunk, és meglesz a kellő biztatás, hogy gyorsan jussunk mindehhez! És persze....magunk is máguslények barátai, nevelő vagyunk, mi is akarjuk a kalandot, és úgy voltunk vele, hogy mást sem hagyunk ki!
Örülünk Nektek, de vigyázzatok! A Fény csak a Sötétben ragyog, és nincs nyeremény kockázat és áldozat nélkül! A versenyben lesznek veszélyek.
Maga a verseny:
A versenyben szabadon használhatjátok erőiteket, minden képességet, leleményességet és szövetségest!
Pihenőpontok minden versenyszakaszban lesznek. Hol kevesebb, hol több. Itt mindenképp érdemes pihenni, mivel a versenyekben lesznek hosszú, kimerítő tájak!
Ahol nem lesz pihenőpont, ott cél a gyors átjutás, tehát ott pihentek, ahol tudtok, vagy éppenséggel nem pihentek majd...
A Jótündérek olyan tündérek, akik vállalták, hogy segítenek a versenyzőknek. Egy versenyző egy táj alatti utazása során háromszor kérhet segítséget. Labirintusból kijutni, pihenőpntra vezetnni, kisebb sérülést gógyítani hivatottak. Nagy sérülésen nem tudnak segíteni. Olyankor vagy önerőből a pihenőpont elérését kísérlitek meg, vagy feladjátok a versenyt.
|