4. szakasz - Mistrioll Tavai
2007.07.01. 15:07
Mistrioll Tavai
Atra esterní ono thelduin!
Hát elértetek idáig!
Gratulálunk mindnyájótoknak! Bizonyítottátok bátorságotokat és ügyességeteket!
A nemes szívek is kiállták a próbát......
Most pedig feltárul előttetek a folytatás!
Isthal barlangjainak vidéke elmarad mögöttetek, és elkezdődik valami egészen új!
Készen álltok a következő tájra?
Mistrioll tavainál kiderül majd mire vagytok képesek!
Ez a táj még ismeretlenebb előttünk, mint a barlangok, mert az első felderítők csak éppenhogy érintették!
Amire fel kell készülnötök: víz, víz és víz!
Itt nincs szárazföld!
Az egyetlen lehetséges pihenőpont, amit találtunk, egy térdig vízben álló zátonyféle. Elég nagy, hogy húsz lény elférjen rajta, de a pihenést csak úgy tudjátok megoldani, hogy felváltva tartjátok egymást.
A víz hőmérsékletéről nem tudunk szólni, mert naponta változik! Jégről eddig nem hallottunk......
Mágiát csak módjával használjatok!
A vízben soktízezer lény él, némelyikük varázzsal vadászik varázsra....
A néha fellépő rendkívül szerencsés vadvarázst is megtörhetitek, ha bűbájjal éltek, mert ezen ismeretlen mágia segítségével sétálhattok a víz színén! De ne számoljatok vele, mert van mikor jelentkezik, van mikor nem.
A zátony a ködös vizek felé van, így mindig tartsatok arra. Akkor talán eléritek. Onnantól majd, mivel a fény csak fakó szürkeséget ad a "tavaknak" nevezett végtelen vizek vidékének s forrása nincs, a szerencsétekre és az éjszaka világító algákra kell támaszkodnotok. Azok általában egyre fényesebbek a partok felé.
Így a zátonyig halványuló, utána erősödő fényű algákra számítsatok, amik a víz színén lebegnek, általában hatalmas csoportokban.
Kalandorok, tanácsos úsznotok! De a sok vadász is felhasználja a világító algákat, nem is beszélve a sok zavarról, amit a csapongás okoz a vízben, így igyekezzetek nyugodtan mozogni.
A veszélyt, ha már megjelent, csak bűbájjal verhetitek vissza. Ezzel nincs mit tenni.....
De reméljetek! A vizek általában (majdnem mindig) némák, szótlanok, halottként nyugodnak.
Most egyedi versenyszakasz tárul elétek, és egy őselemmel kerültök szembe.
Egy hetet kaptok a zátony elérésére, de aki nem találja meg, azt két hét múlva reméljük a túlparton. Ám azok hátránnyal futnak neki a következő vidéknek, így próbáljátok megtalálni azt a zátonyt!
Sok szerencsét és kitartást!
|