5. szakasz - Arshonann Erdei
2007.07.01. 15:09
Arshonann Erdei
Egy trlkzt?
Vagy inkbb csak folytatntok?
Gratullunk, amirt lve, ha nem is szraz lbbal, rttek el a partot!
Mostani szakaszunk igazn rdekesnek grkezik!
Arshonann egy nagyhatalm, igen nemes kentaur volt. Sokan tartjk, hogy ma is l, s nha feltnik az erd legmlyebb sriben. Az ereje vdte a mgit s a termszetet, s a legenda szerint mg ma is igaz ez. Az erdben rengeteg lny l, s sokuk igen rtelmes, mindenki legyen tisztelettud! Az erdben trvnyek uralkodnak, aki ezeket megszegi, az nemcsak a versenybl kerl kizrsra, de a rendfenntartk joggal tarthatjk ott, mg felel bnrt. Ugyanis a trvnyek semmi tbbet nem krnek, minthogy feleslegesen ne okozzatok krt az erdben! Tartzkodjatok a mgia tlzott hasznlattl!
Legyetek vatosak! Az erd srje sokmindent rejt, s a knyes egyensly felbortsa hatalmas mgit szabadthat fel! Valamint vannak lnyek, akik varzzsal vadsz, csendeslpt, lerhatatlanul gyors rnyak.....s megeszik az ers mgit felvillantkat.
Amit mg tudnotok kell: az erdben nagyon knny eltvedni, mert egy vadmgia nha feltartztatja a nemtiszta szndkkal betr idegeneket. Csak a szvetek vezethet olyankor ki......
Ha gy ltjk egyre sttebb lesz, vatosan folytasstok utatok! Az erd bizonyos rszei egy-egy np vagy csald terletei, akik ltalban nem akarnak rtani, de nagyon-nagyon egyedi gondolkodsmdjuk s kultrjuk miatt mg egyms szmra is rejtlyesek, ht mg idegen szmra! Ahol stt van, ott az jelfek lnek, pldul.
A hatalmas farkasok nem rtok vadsznak, de igyekezzetek elkerlni az tjukbl!
Az entek, ha sikerl ket szra brnotok, igen sokat segthetnek!
A rengeteg ott l lny felsorolsa hossz lenne, s a feldertk nem is lthattk mindet, gy igyekezzetek sajt lelemnyessgetekre tmaszkodni!
Az erdben, nyugat fel, van egy tiszts, hfehr fk szeglyezik.
Az a pihenpont.
De elbb magt az erdt kell elrnetek, ahhoz pedig 3 napig kell dl fel mennetek. Sok vz nincs a pusztban, csak sziklk, gy most igytok tele magatok, s vigyzzatok az risgykokkal tkzben!
Kvnjuk, hogy psgben, szerencssen rjtek el clotok!
Sok sikert!
Egy trlkzt?
Vagy inkbb csak folytatntok?
Gratullunk, amirt lve, ha nem is szraz lbbal, rttek el a partot!
Mostani szakaszunk igazn rdekesnek grkezik!
Arshonann egy nagyhatalm, igen nemes kentaur volt. Sokan tartjk, hogy ma is l, s nha feltnik az erd legmlyebb sriben. Az ereje vdte a mgit s a termszetet, s a legenda szerint mg ma is igaz ez. Az erdben rengeteg lny l, s sokuk igen rtelmes, mindenki legyen tisztelettud! Az erdben trvnyek uralkodnak, aki ezeket megszegi, az nemcsak a versenybl kerl kizrsra, de a rendfenntartk joggal tarthatjk ott, mg felel bnrt. Ugyanis a trvnyek semmi tbbet nem krnek, minthogy feleslegesen ne okozzatok krt az erdben! Tartzkodjatok a mgia tlzott hasznlattl!
Legyetek vatosak! Az erd srje sokmindent rejt, s a knyes egyensly felbortsa hatalmas mgit szabadthat fel! Valamint vannak lnyek, akik varzzsal vadsz, csendeslpt, lerhatatlanul gyors rnyak.....s megeszik az ers mgit felvillantkat.
Amit mg tudnotok kell: az erdben nagyon knny eltvedni, mert egy vadmgia nha feltartztatja a nemtiszta szndkkal betr idegeneket. Csak a szvetek vezethet olyankor ki......
Ha gy ltjk egyre sttebb lesz, vatosan folytasstok utatok! Az erd bizonyos rszei egy-egy np vagy csald terletei, akik ltalban nem akarnak rtani, de nagyon-nagyon egyedi gondolkodsmdjuk s kultrjuk miatt mg egyms szmra is rejtlyesek, ht mg idegen szmra! Ahol stt van, ott az jelfek lnek, pldul.
A hatalmas farkasok nem rtok vadsznak, de igyekezzetek elkerlni az tjukbl!
Az entek, ha sikerl ket szra brnotok, igen sokat segthetnek!
A rengeteg ott l lny felsorolsa hossz lenne, s a feldertk nem is lthattk mindet, gy igyekezzetek sajt lelemnyessgetekre tmaszkodni!
Az erdben, nyugat fel, van egy tiszts, hfehr fk szeglyezik.
Az a pihenpont.
De elbb magt az erdt kell elrnetek, ahhoz pedig 3 napig kell dl fel mennetek. Sok vz nincs a pusztban, csak sziklk, gy most igytok tele magatok, s vigyzzatok az risgykokkal tkzben!
Kvnjuk, hogy psgben, szerencssen rjtek el clotok!
Sok sikert!
|